Your address will show here +12 34 56 78

حریم خصوصی

ماده ۱ – تعاریف و اصطلاحات

رعایت حریم شخصی کاربران برای زینگ بسیار حائز اهمیت است. در این متن نحوۀ ذخیره‌سازی و استفادۀ زینگ از
اطلاعاتی که در نتیجه استفادۀ کاربران از خدمات زینگ در سامانۀ زینگ ثبت می‌شود شرح داده شده است.

جمع‌آوری اطلاعات

اطلاعاتی که شما مستقیما در زینگ ثبت می‌کنید

بخشی از اطلاعاتی که
زینگ ذخیره می‌کند اطلاعاتی است که شما به صورت مستقیم در فرآیند ثبت نام، ارسال درخواست همکاری، تماس با
مرکز
تماس و یا روش‌های مشابه در سامانه ثبت می‌کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره
تلفن
همراه، شماره تلفن ثابت، آدرس، آدرس پست الکترونیکی و اطلاعاتی از این دست می‌باشد.

اطلاعاتی که در
نتیجه استفاده شما از سرویس ذخیره می‌شود

علاوه بر اطلاعاتی که شما به صورت مستقیم در سامانه ثبت
می‌کنید، برخی از اطلاعاتی که در نتیجۀ استفادۀ شما از سرویس تولید می‌شود نیز در زینگ ذخیره خواهد شد. این
اطلاعات در زیر شرح داده شده‌اند:

۱ – تراکنش‌های مالی

هنگامی که شما پرداختی برای
همکاری با اشخاص مورد نظر خود در زینگ انجام می‌دهید، شمارۀ تراکنش و پیگیری بانکی در زینگ ثبت می‌شود. لازم
به ذکر است، با توجه به اینکه تمامی تراکنش‌های مالی از طریق سامانه‌های بانکی صورت می‌گیرد، زینگ در فرآیند
انتقال وجه و یا افزایش اعتبار از طریق کارت‌های بانکی هیچ‌گونه دسترسی به اطلاعات کارت بانکی شما
ندارد.

۲ – نحوه استفاده از خدمات

زینگ ممکن است اطلاعات مربوط به نحوه استفاده کاربران از نرم‌افزار
موبایل و سایت زینگ را ثبت می‌کند. از این اطلاعات برای بهبود کیفیت خدمات استفاده می‌شود.

۳ – اطلاعات
مربوط به دستگاه مورد استفاده و شبکه اینترنت

زینگ ممکن است اطلاعات مربوط دستگاهی که شما از طریق آن
از سامانه استفاده می‌کنید (تلفن همراه، تبلت و غیره) از جمله نوع دستگاه، سیستم عامل، مشخصات سخت افزاری و
همچنین اطلاعات مربوط به روش اتصال شما به اینترنت از جمله شبکه 3G، وای‌فای (WiFi) و غیره را ذخیره
کند.

استفاده از اطلاعات

اطلاعاتی که در زینگ ذخیره می‌شود در موارد زیر ممکن است مورد استفاده قرار
بگیرد و استفادۀ کاربر اینفلوئنسر یا یا برند از سرویس زینگ به منزلۀ قبول و اعطای اختیار به زینگ جهت
استفاده
و بهره‌برداری از اطلاعات فوق الاشعار به شرح زیر می‌باشد:

  • ارائه، نگهداری و بهبود کیفیت خدمات؛
  • برقراری ارتباط بین برند و اینفلوئنسر جهت تسهیل فرآیند همکاری
  • ارتباط زینگ با برند یا اینفلوئنسر جهت
    اطلاع‌رسانی، کنترل کیفی، بررسی شکایات و غیره
  • شخصی‌سازی سرویس برای هر کاربر شامل ارائه پیشنهادهای
    ویژۀ به هر کاربر

بدیهی است مسئولیت حفظ و نگهداری از تمامی اطلاعات فوق الاشعار برعهده زینگ می‌باشد؛
به نحوی که هیچ شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی غیر ذیصلاح حق دسترسی به اطلاعات مذکور را نخواهد داشت. صرفاً
در
صورتی که طبق درخواست و یا صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، اطلاعات کاربر برند و یا اینفلوئنسر – اعم
از
اینکه به صورت مستقیم از سوی ایشان و یا به صورت خودکار جمع آوری و ضبط شده باشد – مطالبه شود، زینگ موظف به
ارایۀ اطلاعات درخواستی به مراجع مذکور خواهد بود.