Your address will show here +12 34 56 78

شرایط استفاده

ماده ۱ - تعاریف و اصطلاحات

اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:

۱-۱- برند: اشخاصی که در برنامۀ برند زینگ به منظور ارسال کمپین تبلیغاتی ثبت‌ نام کرده‌اند.

۲-۱- اینفلوئنسر: اشخاصی که در برنامۀ اینفلوئنسر زینگ به منظور اجرای کمپین و ارائه خدمات تبلیغاتی ثبت‌نام کرده‌اند.

۳-۱- کاربر: شخصی است اعم از برند و اینفلوئنسر که از طریق اینترنت به سامانۀ زینگ متصل و از خدمات نرم افزاری زینگ بهرمند می‌شود. بدیهی است منظور از کاربر در این سند، بنا به مورد برند ، اینفلوئنسر و یا هر دو می‌باشد.

۴-۱- کاربران: اعم از برند و اینفلوئنسر.

۵-۱- شرکت: شرکت زینگ که نسبت به ارائه خدمات زینگ اقدام می‌کند.

۶-۱- زینگ: خدماتی نرم‌ افزاری که توسط شرکت زینگ جهت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شود.

۷-۱- حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات زینگ در سامانۀ زینگ ایجاد کرده‌اند.

۸-۱- اعتبار: مبلغی است که کاربران اینفلوئنسر و برند در حساب کاربری خود به منظور استفاده از خدمات زینگ دارند. این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانه بانکی و کارت‌های عضو شبکۀ شتاب و یا با استفاده از اعتبار زیمانی طبق شرایط و مقررات حاضر منظور و محاسبه خواهد شد.

۹-۱- اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران اینفلوئنسر و برند در اختیار زینگ قرار داده می‌شود اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربر اینفلوئنسر و یا کاربر برند وارد می‌شود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهره برداری از خدمات زینگ در اختیار شرکت قرار داده می‌شود، مانند اطلاعات مربوط به قرارداد‌های همکاری، سوابق همکاری، دسته‌بندی‌های فعالیت، آدرس شبکه‌های اجتماعی، محتوای شبکه‌های اجتماعی و غیره؛

ماده ۲ - حساب کاربری

۱-۲- کاربر برند و یا اینفلوئنسر با ثبت نام در زینگ و همچنین با هر بار استفاده از خدمات زینگ می‌پذیرد که قوانین و مقررات جاری زینگ را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی آن پذیرفته است. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییرکند و بنابراین استفادۀ مستمر کاربران از زینگ به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.

۲-۲- برای استفاده از زینگ لازم است که هر کاربر اینفلوئنسر اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی یک حساب کاربری در زینگ بسازد. تنها اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن و واجد اهلیت قانونی باشند می‌توانند اقدام به ساختن حساب کاربری در زینگ کنند. برای استفاده از زینگ کاربر مذکور باید نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود، شماره‌ی شبا و آدرس صفحه‌ی اینستاگرام را در سامانۀ زینگ ثبت کند.

۳-۲- کاربر می‌پذیرد اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در سامانه زینگ وارد کند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص کاربر می‌باشد. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع صالح می‌باشد.

۴-۲- هر فرد تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان اینفلوئنسر و یا برند در زینگ داشته باشد. در صورتی که شرکت اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حساب‌های کاربری متعدد وجود دارد، شرکت مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب‌های کاربری مذکور اقدام نماید.

۵-۲- مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در زینگ یا سایر خدمات مربوط به زینگ انجام می‌شود به عهدۀ کاربر اینفلوئنسر و یا کاربر برند، بنابه مورد، است. بنابراین مسئولیت اینفلوئنسر غیر از کاربر نیز، که با استفاده از حساب کاربری وی از خدمات زینگ استفاده می‌نمایند، کاملا متوجه خودکاربر اینفلوئنسر می‌باشد.

۶-۲- مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربر اینفلوئنسر و یا برند است. در صورت مفقود شدن یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.

۷-۲- کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به فرد یا شرکت دیگری منتقل کند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره برداری از خدمات زینگ متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.

۸-۲- در شرایط خاصی ممکن است از کاربر برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربر خودداری کند.

۹-۲- ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید و تشخیص شرکت، از کاربر اینفلوئنسر و یا برند درخواست اطلاعات تکمیلی، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود گردد. در این صورت کاربر مورد درخواست، متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام و درخواست شده از سوی شرکت خواهد بود. در غیر این صورت شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربر اعم از اینفلوئنسر و یا برند خودداری کند.

ماده ۳ - استفاده از زینگ

۱-۳- با استفاده از خدمات زینگ کاربر اعم از اینفلوئنسر و برند می‌پذیرد و موظف می‌باشدکه از زینگ برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکند. کاربر اینفلوئنسر و یا برند حق ندارد کالای غیر مجاز از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح یا سایر اشیاء یا حیواناتی که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست را برای تبلیغات درخواست داده و یا تبلیغ کند.

۳-۳- کاربر برند متعهد است در صورت تبلیغ کالای نامتعارف موضوع را قبل از توافق بر همکاری به اینفلوئنسر اعلام کند. در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش همکاری و ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی، اینفلوئنسر مواجه با موارد فوق شود، مجاز به لغو (امتناع از انجام) همکاری بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده و هزینۀ کمپین برعهدۀ کاربر برند است.

۴-۳- کاربر برند و یا اینفلوئنسر متعهد می‌شود هیچ‌گاه از خدمات زینگ به صورتی که به زینگ یا شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکند. در صورتی که کاربر برند اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی و یا کاربر اینفلوئنسر نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در خدمات زینگ در جهت منافع شخصی و یا آسیب اعم از مادی و یا معنوی به منافع شرکت اقدام نماید، شرکت ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب کاربری، مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به مطالبه جبران خسارات وارده اقدام نماید.

۵-۳- کاربر برند و یا اینفلوئنسر می‌پذیرد که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند. کاربر مذکور می‌تواند درخواست کند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرد که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شود و یا اطلاعات مقتضی بموقع به ایشان نرسد.

۶-۳- زینگ ممکن است کدهایی به منظور هدیه به کاربر برند یا اینفلوئنسر ارائه کند که با وارد کردن این کدها در نرم‌افزار، یا درصدی از هزینه کمپین کاسته یا درصدی از هزینه کمپین پس از آن به کاربر برگردانده ‌شود و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در زینگ اضافه ‌شود. نحوۀ ارائه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آنها، منوط به تشخیص و صلاحدید شرکت بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربر اینفلوئنسر یا برند حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی را در این خصوص نخواهد داشت.

۷-۳- کاربر برند و یا اینفلوئنسر می‌پذیرد که اجازۀ انتقال یا فروش کدها را به اشخاص دیگر ندارد. همچنین کاربر برند و یا اینفلوئنسر مجاز نیست این کدها را به صورت عمومی منتشر کند - حتی اگر زینگ در فضاهای عمومی به نحوی که در دسترس عموم است، این کدها را منتشر کرده باشد - مگر اینکه زینگ رسماً این اجازه را به آنها داده باشد.

۸-۳- کاربر برند یا اینفلوئنسر می‌پذیرد اعتباری که در حساب کاربری خود دارد مستقل از روش کسب آن (اگر در نتیجه افزایش اعتبار از طریق درگاه بانک باشد یا در نتیجه وارد کردن کدهای تخفیفی که زینگ در اختیار آنها قرار می‌دهد یا هر روش دیگری) فقط برای استفاده از خدمات زینگ قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد.

۹-۳- کاربر برند یا اینفلوئنسر می‌پذیرد کدهایی که جهت افزایش اعتبار یا کاهش هزینه کمپین به آنها داده می‌شود، ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که زینگ برای ارائه این کدها هزینه ای از کاربران دریافت نمی‌کند، این حق برای شرکت محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین درصورتی که شرکت تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیر قانونی بوده است می‌تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجۀ استفاده از آنها به حساب کاربر اضافه شده است را باطل یا حذف کند.

۱۰-۳ -مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از خدمات زینگ به عهدۀ کاربر برند و یا اینفلوئنسر است.

۱۱-۳- کاربر اعم از برند و یا اینفلوئنسر، متعهد می‌شود پس از اتمام کمپین از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجۀ استفاده از خدمات زینگ، از اینفلوئنسرها یا برند‌ها کسب کرده است، هیچ‌گونه استفاده‌ای نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات برند‌ها یا اینفلوئنسر‌ها در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر نیز مغایر با قوانین زینگ خواهد بود. همچنین کاربر متعهد می‌شود در طول کمپین، فقط در شرایط ضروری از اطلاعاتی که از برند‌ها یا اینفلوئنسرها در خدمات زینگ ارائه شده است استفاده کند. استفادۀ کاربر از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. در هر صورت اطلاعات مذکور به صورت امانت در اختیار کاربر برند و اینفلوئنسر قرار گرفته است و در صورت نقض تعهدات مذکور، شرکت مجاز به پیگیری حقوقی و کیفری موضوع خواهد بود.

۱۳-۳- با استفاده از خدمات زینگ کاربر برند و یا اینفلوئنسر اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی می‌پذیرد که زینگ را وسیله‌ای برای تبلیغات و بازاریابی سرویس‌های تبلیغاتی مشابه (تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات محتوا و غیره) قرار ندهد و هرگونه معرفی و عرضۀ محصولاتی که در زمینه‌ی مشابه با زمینه‌ی فعالیت زینگ بوده خودداری کند.

۱۴-۳- کاربر برند و یا اینفلوئنسر متعهد به رعایت همۀ قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در هنگام استفاده از زینگ است.

۱۵-۳- کاربر برند و یا اینفلوئنسر می‌پذیرد و اعلام می‌دارد که متن حریم خصوصی زینگ را مطالعه کرده و مورد قبول وی است.

۱۶-۳- کاربران اعم از برند‌ها و اینفلوئنسرها می‌پذیرند که زینگ خدمات تبلیغات مستقیم نبوده و تنها با خدمات نرم‌افزای برند‌ها را به اینفلوئنسر‌های منتخب خود برای همکاری تبلیغاتی متصل می‌کند. در خدمات زینگ اینفلوئنسر مختار است یک درخواست همکاری را بپذیرد یا رد کند، همچنین برند مختار است پس از ارسال درخواست همکاری، مشخص شدن اینفلوئنسر و قبل از آغاز همکاری اینفلوئنسر، همکاری را انجام دهد یا خیر. لذا هر همکاری‌ای که برند با اینفلوئنسر انجام می‌دهد باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل و رابطۀ قراردادی بین برند و اینفلوئنسر در نظر گرفته شود.

۱۷-۳- خدمات زینگ ممکن است با مشارکت خدمات شرکت‌های دیگری ارائه شود که شرکت زینگ کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربر می‌پذیرد که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و زینگ مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد.

ماده ۴ - هزینه‌ها و پرداخت

۱-۴- کاربر برند می پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که وی به زینگ می‌پردازد وجود ندارد.

۲-۴- کاربر برند می‌پذیرد هزینۀ خدمات از طرف زینگ مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ خدمات نمی‌تواند داشته باشد. بدیهی است از آنجایی که کاربر برند مجاز به عدم پذیرش هزینه اعلام شده از سوی زینگ می‌باشد، در صورت قبول متعهد به پرداخت آن می‌باشد و به همین منظور کاربر مذکور با قبول این شرایط و مقررات به شرکت اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبۀ شرکت را از محل اعتبار کاربری خود، اعطا می‌نماید.

۳-۴- پرداخت هزینۀ خدمات فقط از طریق روش‌هایی که توسط زینگ مشخص می‌شود، می تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتند از پرداخت از طریق اعتبار موجود در حساب کاربری زینگ و پرداخت اینترنتی.

۴-۴- کاربر برند و یا اینفلوئنسر می‌پذیرد هزینۀ خدمات ارائه و اعلام شده از سوی زینگ، ممکن است بسته به ویژگی‌های خدمات ارائه شده از جمله نوع خدمات، مدت زمان تخمینی جهت ارایه خدمات و یا عوامل دیگر متغیر باشد. در هر صورت رقم اعلام شده از سوی زینگ بر اساس استانداردهای موجود و صلاحدید شرکت تعیین گردیده است و در صورت پذیرش از سوی کاربر اعم از برند و یا اینفلوئنسر ، وی حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی دراین خصوص نخواهد داشت.

۵-۴- کاربر می‌پذیرد که باید هزینۀ همکاری را مستقل از هر گونه مشکلی که ممکن است در برنامۀ زینگ جهت پرداخت آنلاین به وجود بیاید به شرکت پرداخت کند. در صورتی که به دلیل مشکلی در برنامۀ زینگ یا مشکلات ارتباطی از جمله اینترنت و شبکۀ تلفن همراه امکان پرداخت از طریق نرم‌افزار فراهم نشود، برند همچنان موظف به پرداخت هزینه کمپین خواهد بود. در این شرایط پرداخت هزینه ممکن است با هماهنگی برند با مرکز تماس شرکت زینگ با روش‌های دیگر صورت پذیرد. در صورتی که برند به هر دلیلی از جمله مشکلات نرم‌افزار پرداخت را انجام نداده باشد، شرکت حق دارد هزینه‌ی کمپین را از اعتبار کاربر برند در زینگ کسر کند.

۶-۴- کاربر برند می‌پذیرد هیچوقت درخواست زینگ ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از خدمات زینگ را داشته باشد. کاربر برند اگر پس از ارسال درخواست کمپین و پذیرش درخواست توسط یک اینفلوئنسر، درخواست را لغو کند وی متعهد به پرداخت جریمه می‌باشد و یا شرکت مجاز خواهد بود نسبت به کسر و برداشت مبلغ مذکور از محل اعتبار وی اقدام نماید.

۷-۴ کاربر برند متعهد می‌شود تا نهایتا ۱۲ ساعت بعد از آپلود پست و ارائه‌ی اطلاعات ایمپرشن‌ها از سمت کاربر اینفلوئنسر دکمه‌ی تایید را برای انتقال مبلغ به حساب کاربر اینفلوئنسر بفشارد، در غیر این صورت این عملیات به صورت اتوماتیک از سمت زینگ انجام خواهد شد.

ماده ۵ - مسئولیت زینگ

۱-۵- زینگ با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجیگری تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفاده از خدمات زینگ بین کاربران، و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها می‌کند.

۲-۵- زینگ با استفاده از نظارت‌های خود تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.

۳-۵- زینگ تلاش خود را جهت فراهم نمودن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری خود توسط دستگاه‌های کاربران محترم می‌کند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا همۀ شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن‌همراه و …) نخواهد داد.

۴-۵- تمامی اطلاعات کاربران اعم از برند‌ها و اینفلوئنسر‌ها بعنوان اطلاعات محرمانه نزد زینگ محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام صالح. بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارایه اطلاعات کاربران اعم از برند‌ها و یا اینفلوئنسر‌ها به مراجع مذکور می‌باشد.

۵-۵- چنانچه هر یک از کاربران زینگ در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس ۲۴ ساعته و واحد رسیدگی به شکایات زینگ مطرح و شرکت پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.

۶-۵- جهت اطلاع بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائۀ خدمات زینگ و استفاده از پنل برند و اینفلوئنسر، همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران توسط زینگ در نرم‌افزار قرار داده شده است و اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات زینگ آشنا شوند. همچنین همکاران ما در مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هر گونه ابهام و سوال کاربران هستند.

ماده ۶ - مسئولیت کاربران

۱-۶- مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران اینفلوئنسر و برند که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ایجاد مزاحمت برای یکدیگر، ایجاد کمپین‌های مخالف با قوانین جمهوری اسلامی، درخواست تبلیغ با موازین مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران) و قوانین مدنی (ورود خسارت به وجهه‌ی برند) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و زینگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و زینگ می‌تواند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع صالح اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی زینگ بعمل آورد.

۲-۶- هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار زینگ شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و زینگ حق غیر فعال نمودن کاربر اعم از اینفلوئنسر و یا برند و اقدام قانونی علیه وی را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.

۳-۶- کاربر برند متعهد می‌شود تنها از علایم و اقلام سازمانی استفاده کند که توسط زینگ تهیه و در اختیار او گذاشته شده است و مسئولیت استفاده از اقلام و علایمی که سبب ایجاد مشابهت و یا ایجاد اشتباه برای کاربران برند و یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی کند بر عهدۀ کاربر اینفلوئنسر بوده و در صورت لزوم زینگ به قطع خدمات با نامبرده و پیگیری قانونی اقدام خواهد نمود و شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده به زینگ خواهد بود.

۴-۶- مسئولیت رعایت همۀ قوانین و مقررات تبلیغاتی از جمله عدم استفاده از نرم‌افزار زینگ برای آسیب‌زدن به برند‌های دیگر که در زینگ فعالیت می‌کنند برعهدۀ کاربران برند است.

۵-۶- در صورتی که در حین انجام کمپین اینفلوئنسر نسبت به نقض تعهدات قانونی از سوی برند اطلاع پیدا کند، اینفلوئنسر متعهد به اعلام گزارش به مرکز تماس شرکت و مراجع انتظامی خواهد بود.

ماده ۷ - موارد فنی

۱-۷- کاربر اعم از اینفلوئنسر و یا برند حق ندارد هیچگونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code) نرم‌افزارهای زینگ شامل دیکامپایل(Decompile) ، مهندسی معکوس(Reverse Engineering) یا فعالیتهای مشابه انجام دهد، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.

۲-۷-کاربر اینفلوئنسر و یا برند مجاز نیست با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring یا روش‌های دیگر نسخۀ دیگری از خدمات زینگ را روی سرورهای دیگر ارائه کند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم‌افزار زینگ یا در روش ارائۀ خدمات زینگ تغییر یا اخلالی ایجاد کند.

۳-۷- کاربر اینفلوئنسر و یا برند حق ندارد نرم‌افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری (Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت داده‌کاوی روی خدمات اجرا کند.

۴-۷- کاربر اینفلوئنسر و یا برند حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش از سامانۀ زینگ یا سامانه‌های مرتبط با زینگ انجام دهد.

ماده ۸ - محتوای تولید شده توسط کاربران

زینگ ممکن است در شرایطی به کاربران اجازه دهد که در وب سایت، نرم‌افزار موبایل و یا سایر بخش‌های این سامانه، عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و …) که به این شکل در خدمات ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهد بود. اما با ثبت آنها در خدمات‌های مرتبط به زینگ کاربران این حق را به زینگ می‌دهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین زینگ مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص یا شرکت‌های دیگر منتقل کند.

ماده ۹ - قطع خدمات

زینگ در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (اینفلوئنسر یا برند) می‌تواند برای شرکت یا سایر برند‌ها یا اینفلوئنسر‌ها خطرناک باشد یا مطلوب نباشد، طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات زینگ را دارد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

ماده ۱۰ - توافق از راه دور

۱-۱۰- کاربر اینفلوئنسر و یا برند توافق می‌کند جهت مبادلۀ آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به زینگ، از طریق سامانه زینگ بعمل آید و کاربر ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می‌کند.

۲-۱۰- مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربر اعم از اینفلوئنسر و یا برند برعهدۀ کاربر مذکور بوده و وی ضمن پذیرش این مسئولیت، همۀ داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.

۳-۱۰- کاربر اینفلوئنسر و یا برند می‌پذیرد هر گونه رویه، اشکال، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیامه‌ای صادره از طرف زینگ به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هر گونه ادعائی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.

۴-۱۰- کاربر اینفلوئنسر و یا برند با عضویت در خدمات زینگ قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سامانۀ رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کند.